Handelsformand svarer på kaffebars-kritik: Det er ikke min beslutning

Handelsformand i Vibogr, Tina Bach, svarer på et kritisk læserbrev. Foto: Morten Dueholm

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

I relation til det læserbrev, som Sarah Birck Bøgild og Martin Bækhøj har valgt at skrive, har jeg følgende bemærkninger:

Når man læser læserbrevet, får man indtryk af, at det er mig alene, der er årsag til, at de ikke kan etablere den kaffebar, som de gerne vil. Dette er på ingen måde tilfældet.

Det er korrekt, at jeg er en del af den ejerforening i den ejendom, hvor det omhandlede lejemål ligger, idet jeg ejer lejligheder sammen med to kollegaer.

Netop for at undgå enhver diskussion om egne interesser i forhold til handelslivets interesser, er det mine to kollegaer, der har repræsenteret os i forbindelse med drøftelser om kaffebar - og begge deltog i det møde, hvor man skriver, at jeg udeblev. Jeg var således repræsenteret på mødet.

Jeg vil ikke gå dybere ind i det forholdsvise personlige angreb på mig - ud over, at jeg skal fremhæve, at det er en ejerforeningsbeslutning mht. kaffebar eller ej - og jeg er blot en meget lille del heraf - så det er på ingen måde mig personligt, der er årsag til, at Sarah og Martin ikke kan etablere den kaffebar, som de ønsker.

Jeg håber meget, at de finder et andet godt sted, så deres drøm kan gå i opfyldelse.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce