Politik. Samarbejde om Viborgs veje

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Læserbrev: En udvidelse af Rute 26 - og på langt sigt lader jeg mig forstå, på udtalelser i avisen fra Søren Pape og Kristian Pihl Lorentzen, så er der også et ønske om Hærvejsmotorvejen skal laves! Det med Hærvejsmotorvejen er et MEGET langt sigt - desværre. Egentlig troede jeg en kort overgang, at den var glemt.

Både udvidelse af rute 26 og Hærvejsmotorvejen er med på listen i Socialdemokratiets plan, som blev fremlagt for nogle uger siden, hvor der er sat 70 mia. kroner af til infrastruktur!

Status her i Viborg er, at det er super godt, at der nu er flere partier, der uanset partifarve vil "forbedre rute 26" og tilkendegiver opbakning til, at "Hærvejsmotorvejen skal blive til noget".

Finansieringen i regeringens fremlagte plan er langt fra på plads, og det er selvfølgelig træls på "godt jysk"! Jeg vil gøre mit til, at vi kan fremskynde, at "asfaltmaskinerne tages i brug". Det kræver både vilje og samarbejde.

Jeg samarbejder gerne med alle, for et samarbejde om "lokale sager" på tværs af partier på Christiansborg - det gavner Viborg.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce