Vi bruger cookies!

viborg-folkeblad.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.viborg-folkeblad.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Her er den fysiske butik forskellen

Marcello Cilea (t.v.) og Allan Sørensen har drevet Mobilcenter Midt i Viborg siden 2011. Forleden rundede de 200 erhvervskunder og fik en Gazelle-pris for de senere års vækst. Foto: Jacob Kaas.

Her er den fysiske butik forskellen

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Mobilcenter Midt vokser sig stille og roligt større. Forleden rundede virkomheden en milepæl, da erhvervskunde nummer 200 kom i hus.

Viborg: Hos Mobilcenter Midt på Fabrikvej i Viborg nåede man forleden en milepæl. 200 lokale erhvervskunder har nu deres telefoni hos den lokale udbyder. Og som om det ikke skulle være nok, så dumpede en lille Gazelle-pris også ind ad brevsprækken i forrige uge.

Det har ikke været en dans på roser at etablere sig for indehaverne Marcello Cilea og Allan Sørensen. De to, der indtil da var ansatte i forretningen, overtog lokalerne fra Telekæden, da den lukkede i 2011. De to havde en plan.

- Vi er helt i øjenhøjde med kunderne. Her hos os sidder man ikke i telefonkø og bliver sendt fra den ene afdeling til den anden hele tiden, forklarer Marcello Cilea, der selv styrer hele processen fra den indledende rådgivning til installation og efterfølgende opfølgning.

Således er han og Allan Sørensen helt tæt på kunderne, og skulle der gå noget galt, så kan kunderne møde op i butikken og få løst deres problem med det samme.

- Vores force er, at kunderne altid kan komme i kontakt med os direkte, siger Marcello Cilea, der er stolt over den positive udvikling, som virksomheden er inde i.

- Det er kunderne, der har været med til at sikre os som virksomhed. Jeg er meget imponeret over den måde, virksomhederne i Viborg bakker op om hinanden. Det har vi selv oplevet, og vi gør det samme, når vi har muligheden, siger Marcello Cilea.

Flere ben

Mobilcenter Midt er ikke alene et selskab, der leverer telefoni-løsninger til erhvervslivet. I butikken kan man også købe brugt udstyr med butikkens garanti, og så kan man altid få repareret pc, mobiltelefoner og tablet. Og især værkstedet har været en vigtig faktor i forhold til at opbygge virksomheden.

- Vi kunne jo ikke leve af at få den første erhvervskunde eller nummer 100. Værkstedet er vigtigt for os at have for at sikre en basisomsætning, forklarer Marcello Cilea, der nu har fået endnu mere blod på tanden i forhold til at sikre flere lokale telefoni-kunder.

Det opsøgende arbejde er dog i perioder skubbet til side, når arbejdsmængden i værkstedet er stor.

- Men vi kommer til at satse endnu mere på rådgivning af erhvervskunder i fremtiden, siger Marcello Cilea, der pointerer, at Mobilcenter Midt ikke er hverken billigere eller dyrere for kunderne end de store teleselskaber.

Fordelen for de mindre erhvervskunder er, at man altid får en skræddersyet løsning og hverken mere eller mindre, end man har brug for.

- Det sker også, at jeg kommer ud til en potentiel kunde og kan konkludere, at det abonnement, som de har, er fint nok. Så råder jeg dem til at fortsætte med det, siger Marcello Cilea.