Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Efterløn

Her i valgkampen er der fra den borgerlige side kørt meget på, at efterlønnen skal fjernes. Der efter deres udsagn, vil kunne spares mange penge, der så vil kunne indgå i udgifterne til omsorg med videre.

Stem S eller SF ved valget, skriver Ove Jakobsen, Karup. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce