Gå til indhold
Annonce
Debat For abonnenter

Leder: Vrede over gebyrløft

Den danske finansverden har været en oplevelse at følge de senere år. Det er de sunde borgere, der betaler for usund drift, og det er ved at gå op for de mange husejere, der trofast betaler deres renter og stigende bidrag år for år.

<p>Lars Norup. Arkivfoto: Morten Dueholm</p>
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce