Gå til indhold
Annonce
Rundt om Viborg For abonnenter

Flyttejubilæum blev fejret

I april er det 10 år siden, at beboerne på Ældrecenter Birkegården i Stoholm flyttede tilbage til det ombyggede center efter halvandet år på Stoholm Vandrerhjem. Det blev markeret med lagklager, "snoller" og kaffe.

Det er ti a?r siden, de ældre beboere flyttede fra vandrerhjemmet i Stoholm og tilbage pa? det nybyggede ældrecenter Birkega?rden, og det blev markeret med lagkage og blandt andet muffins. Foto: Morten Pedersen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce