Gå til indhold
Annonce
Rundt om Viborg

Frivillige får julelyset tilbage i Frederiks

Efter et år, hvor julebelysningen var "et sølle syn", sørger en gruppe frivillige samt en håndværkersponsor for, at Frederiks i år igen for alvor kan lyse hovedgaden op i december.

Sådan ser den kommende Frederiks-julebelysning ud. Det lysende juletræ kommer op i 35 master fordelt gennem byens lange hovedgade. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce