Rundt om Viborg Gustav takker af efter 30 år 77-årige Gustav Sigh stopper som menighedsrådsformand i Stoholm efter 30 år. Og der er masser af gode oplevelser i menighedshedsrådsarbejdet, lyder opfordringen til andre forud for efterårets menighedsrådsvalg. 77-årige Gustav Sigh kom med i menighedsrådet i Stoholm i begyndelsen af 1986, og blev formand i december samme år. Det har han været siden. Men til efterårets valg er det slut. Foto: Morten Pedersen - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 04 sep. 2016 kl. 10:37 Uffe Salomonsen (uffe@viborgfolkeblad.dk) Annonce Erhverv Mads får stor ros for et stykke arbejde, de færreste lægger mærke til Kultur Hjemvendte Martin garanterede, at det ikke er Patrick fra Ørum, han synger om Rundt om Viborg Bæredygtigt Landbrug jubler: Gudenåen skal fortsat passes efter det gamle regulativ Politik Kalder til dialogmøde om ny vejføring ved energipark Annonce Samfund Pårørenderåd går i rette med tilsyn - kan ikke genkende hård kritik Navne Stoppede som minister - nu har hun fremtiden på plads Kultur Kæmpe galleri: Se alle billederne fra Hærvejsløbet og karnevalsmarchen Rundt om Viborg Længe ventet og meget dyr cykelsti nærmer sig Bjerringbro Jeppe Bo med ny satsning ved Gudenåen: - Vi skal væk fra skærmene og ud i naturen: Debat Læserbrev: Gudenåen er ikke en motorvej Annonce Kultur Hedebølgen gav overophedninger: - Det er faktisk gået bedre end forventet Kultur Kan de gøre Bente kunsten efter? Makkerpar fra Rødkærsbro med i "Alene i Vildmarken" Kultur Otto var første mand over målstregen - gav konkurrenterne og familien "baghjul" Viborg FF Hjemvendt målmand krydrede flot kamp med strafferedning Annonce Viborg FF Cheftræner tilfreds med første test, hvor kortene blev blandet godt og grundigt Kultur Varmen bager allerede over karnevalsmarchen: - Alkohol er vejen frem Viborg FF Viborg FF spiller uafgjort mod mesterhold i hedebølge Erhverv Scooterdrenge tog topkarakterer: 'Knejterne' har fået meget skæld ud - men jeg er sgu' stolt af dem Kultur Se billederne: Nu starter udklædningsfesten på "Danmarks festligste march" Annonce
Erhverv Scooterdrenge tog topkarakterer: 'Knejterne' har fået meget skæld ud - men jeg er sgu' stolt af dem