Gå til indhold
Annonce
Rundt om Viborg

Motionister indtog hallen

Indendørssæsonen hos Sport på Tværs gik i gang i går i Stoholm. Som sædvanligt med et fyldt halgulv til den faste gymnastik.

Halgulvet var som sædvanligt fyldt, da foreningen Sport på Tværs indledte den indendørs sæson i går formiddag. Foto: Preben Madsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce