Gå til indhold
Annonce
Rundt om Viborg For abonnenter

Ørum nu også affalds-moderne

Affaldsselskabet Revas indviede i går sin fornyede og forstørrede genbrugsstation i Ørum.

Der var stort fremmøde, da Torsten Nielsen (K) i går indviede den moderniserede genbrugsstation i Ørum. Foto: Preben Madsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce