Gå til indhold
Annonce
Sport

Her holder vi sammen

Stoholm/Mønsteds bedste håndbolddamer har haft en turbulent sæson i 3. division. Al snak om oprykning er nu forstummet til fordel for kravet om blot at overleve i rækken.

Stoholm/Mønsted var spået en plads i toppen af 3. division, men en turbulent sæson har betydet, at holdet nu kæmper for at undgå nedrykning. Det får dog ikke Elena Andersen (grøn nr. 11) til at ryste på hånden. Hun er klar til at kæmpe for sit hold. Foto: Preben Madsen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce