Gå til indhold
Annonce
Viborg

Afgående formand blev genvalgt

3F i Viborg fik i 2016 inddrevet flere penge til medlemmerne end nogensinde før i fagforeningens historie.

Stanley Bach Mortensen blev genvalgt som formand for 3F i Viborg. Arkivfoto: Preben Madsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce