Gå til indhold
Annonce
Viborg

AFstemning: Ældre kritiserer nye bybusser

Ældre og gang-besværede kritiserer Midttrafiks nye bybusser i Viborg. Der er for få pladser, og det er for svært at holde sig fast.

BUSSER. De nye bybusser er nemme at komme ind i. Men indretningen lader meget tilbage at ønske, mener gangbesværet 86-årig. Foto: Georg Ask Lunden Jensen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce