Gå til indhold
Annonce
Viborg

Alle børn cykler

I de næste to uger kører kampagnen »Alle børn cykler« på skoler i hele Danmark. Søndre Skole i Viborg er med.

Susanne Aaris Andersen og hendes sønner Benjamin og Mathias har trodset regnen og er cyklet i skole. Benjamin på syv år (t.h.)?er med i kampagnen »Alle børn cykler«, mens fem-årige Mathias (t.v.) stadig går i børnehave. Foto: Morten Dueholm
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce