Gå til indhold
Annonce
Viborg For abonnenter

Apple sender 6,3 milliarder til Viborg

Den amerikanske IT-gigant Apple investerer 6,3 milliarder kroner i at lægge et helt nyt datacenter i Foulum ved Viborg. Det skal stå færdigt i 2017 og køre på 100 procent vedvarende energi.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce