Gå til indhold
Annonce
Viborg

Beboere vil kæmpe mod bussluse

Beboerne i området ved Vesterrisvej vil kæmpe mod kommunens planer om at lade busser køre i området.

Beboerne på Vesterrisvej og i det omgivende kvarter føler sig snigløbet og snydt af Viborg Kommune, der vil lave en bussluse ved friskolen og det nye studenterhus. Det vil medføre bustrafik på Vesterrisvej. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce