Gå til indhold
Annonce
Viborg

Bent Hansen gør comeback på mandag

Formanden for Region Midtjylland og Danske Regioner, Bent Hansen (S), går mandag 6. august igen ind ad dørene til Regionsgården i Viborg efter et sygdomsforløb, hvor han er blevet behandlet for tarmkræft.

Bent Hansen måtte i maj tage sygeorlov fra sit regionspolitiske arbejde. Nu vender han tilbage. Arkivfoto: Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce