Gå til indhold
Annonce
Viborg

Borgmester er helt tryg ved filminvestering

Politikerne valgte at investere i endnu en julefilm, før man kendte afkastet af den første. Det var nødvendigt, siger borgmesteren, der ikke tvivler på, at man traf det rette valg.

Ulrik Wilbek er tryg ved, at Viborg Kommune igen investerer i en julefilm. Arkivfoto: Morten Dueholm
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce