Gå til indhold
Annonce
Viborg

Den omkomne i brand var husets ejer

Hvad der fra begyndelsen var det mest forventelige, blev bekræftet ved en obduktion på retmedicinsk instritut ved Århus Kommunehospital i går. Den omkomne i branden på Tange Søvej 20, var husets ejer og eneste beboer, Ib Fisker Pedersen.

Retsmedicinere har ved hjælp af tandkort med sikkerhed identificeret den omkomne i en voldsom brand på Tange Søvej 20 som husets ejer, den 57-årige Ib Fisker Pedersen. Arkivfoto: Preben Madsen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce