Gå til indhold
Annonce
Viborg

Efterskole satte indsamlings-rekord

De ville være den efterskole i landet, der samlede mest ind til Danmarksindsamlingen - og sådan blev det også for eleverne på Skals Efterskole.

Laura Hjortkær og Katrine Højen (til højre) har stået for pr-arbejdet i forbindelse med indsamlingen, og de kan nu melde ud, at indsamlingen har slået alle rekorder. Arkivfoto: Niels-Chr. Jönsson.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce