Gå til indhold
Annonce
Viborg

El-fejl kostede 30 tons ost

Mejeriet i Rødkærsbro hårdt ramt af el-fejl hos Energi Midt. Mejerichefen er ærgerlig, men ikke sur.

Rødkærsbro Mejeri blev ramt af elfejlen hos Energi Midt, og måtte kassere i omegnen af 30 tons ost. Arkivfoto: Jens Frandsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce