Gå til indhold
Annonce
Viborg

Farvel akutbil - farvel tryghed

Ole Peitersen fra Skelhøje er en af de mange borgere, der med læserbreve har kæmpet for Karups akutbil. Nu er håbet slukket.

Det er »usandsynligt sørgeligt«, at akutbilen i Karup nu er fortid, mener Ole Peitersen fra Skelhøje. Foto: Morten Dueholm.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce