Gå til indhold
Annonce
Viborg

Flere vil flyve lægehelikopter

Både danske, tyske og svenske selskaber vil gerne drive den nye akutlægehelikopter, der fra den 1. April får base i Karup.

Midt- og Nordjylland får snart en akutlægehelikopter - som de allerede har på Sjælland og i Sønderjylland- på forsøsbasis i 13 måneder. Helikopteren får base i Karup. Arkivfoto: Jonas Morbech
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce