Gå til indhold
Annonce
Viborg

Fuldt hus til møde om solvarme

60-70 mødte frem til møde om planerne for et stort solvarme- og biomasseanlæg ved Stoholm i går- blandt dem bekymrede naboer.

Stoholm Fjernvarme vil supplere med solvarme og halmfyr for at undgå en stigning i varmeprisen, når man mister statstilskud i 2018. Arkivfoto: Preben Madsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce