Gå til indhold
Annonce
Viborg

Godt halvår for Grundfos

Grundfos-koncernen med hovedsæde i Bjerringbro, præsenterede i går et halvårsresultat, der viser en fremgang i omsætningen på 10 procent i forhold til sidste år.

Grundfos-koncernen kom ud af det første halvår 2011 med en omsætning på 10,1 milliarder kroner. Og det er tilfredsstillende, siger koncernchef Carsten Bjerg. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce