Gå til indhold
Annonce
Viborg

Hund efterladt ved dyreklinik

En rystet Viborg-dyrlæge fandt tirsdag ved middagstid en hund efterladt uden for sin klinik.

Den efterladte hund så i begyndelsen bange ud. Men det hjalp, da den fik vand og foder tilbudt. Foto: Preben Madsen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce