Gå til indhold
Annonce
Viborg

Lystanlæg klar til sommer

Efter en frivillig oprydning og rengøring er Lunden i Karup klar til daglig brug og sommerens forlystelser.

De unge i Karup har fået deres »eget sted« i byparken, og borgerforeningsformand Frank Larsen glæder sig over, at de indtil videre har formået at rydde op efter sig. Foto: Preben Madsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce