Gå til indhold
Annonce
Viborg

Miriam er Danmarks første dobbeltmester

Hundetræneren Miriam Søndergaard fra Hjarbæk vandt for nylig danmarksmesterskabet i lydighedstræning med to forskellige hunde. Det har ingen nogensinde gjort før.

Miriam Søndergaard har nu vundet danmarksmesterskabet ni gange med fire forskellige hunde. ?Her er hun med SkyLee (t.v.) og Casey (t.h.). Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce