Gå til indhold
Annonce
Viborg

Motionister på gulvet igen

Foreningen De aktive motionister indtog halgulvet i Mønsted i går formiddag, hvor en ny sæson med gymnastik, kortspil og ikke mindst socialt samvær og hygge blev indledt.

De aktive motionister indledte sæsonen i Østfjendshallen i Mønsted i går og det hele begyndte vanen tro med en gang gymnastik på halgulvet. Det handler dog også om samvær og hygge. Foto: Preben Madsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce