Gå til indhold
Annonce
Viborg

Så er kunstgræsset på vej

Fodboldklubben Søndermarkens IK regner med at have to kunstgræsbaner klar til vinter. Arbejdet er i gang på Liseborg og vil fortsætte hen over sommeren.

Træerne bliver lavet om til flis, græsset fjernet, og voldene flyttes. Arbejdet er allerede i gang på Liseborg, hvor klubbens medlemmer og sponsor Birger Larsen henover sommeren tager de første skridt på vej mod indvielsen af to kunstgræsbaner i sydbyen. ?Foto: Simon ?Thinggaard Hjortkjær
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce