Gå til indhold
Annonce
Viborg

Så kom isbilen lige forbi...

I forbindelse med Søndersøløbet i maj måned vandt eleverne fra Hald Ege Skoles mellemtrin is til hele skolen, da de var de bedste til at heppe ude på ruten.

Køen var lang, da børnene fra Hald Ege Skole fik is i går - på første skoledag. Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce