Gå til indhold
Annonce
Viborg

Så røg internettet og telefonen

Skyline-konkurs. Jørgen Lanng fra Hammershøj må klare sig med mobiltelefonen i disse dage. Han har mistet internet og telefon på grund af internetudbyderen Skylines konkurs

Jørgen Lanng må nu til at finde sig en ny internet- og telefoni-udbyder, efter af Skyline gik konkurs. Han synes, at det er for ringe, at det tidligere så veldrevne energiselskab ELRO ikke har mere styr på sagerne. Foto: Preben Madsen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce