Gå til indhold
Annonce
Viborg

Skovbrynet ét stort majmarked

En gang om året omdanner en stor del af beboerne Skovbrynet ved Gl. Århusvej til et gigantisk loppemarked under åben himmel.

De 20 beboere, som var med på markedet, var godt tilfredse med omsætningen. Og de var glade for, at ?de valgte søndag frem for den regntunge lørdag. Foto: Morten Dueholm
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce