Gå til indhold
Annonce
Viborg

Spadestik til nyt center

Om et år skal helt nyt center til behandling af patienter med rygmarvsskader står klar ved Søndersø. Første spadestik til millionbyggeriet er taget.

Formanden for regionsrådet, Bent Hansen, (S), tog det første spadestik til byggeriet - sekunderet af projektchef Jens Anton Dalgaard. Foto: Morten Dueholm
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce