Gå til indhold
Annonce
Viborg

Tusinder til indendørs marked

Måske var det tøvejret og fornemmelsen af forår. I hvert fald stod folk om formiddagen i lange køer for at komme til at betale den 20'er, det kostede at komme ind til Tinghallens årlige kræmmermarked.

Mange gæster var blot nysgerrige - men nogle var for alvor på udkig efter gode handler. Foto: Preben Madsen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce