Gå til indhold
Annonce
Viborg

Vejret er værst i Midtjylland

Juli-vejret har været et stort samtaleemne og ikke for det gode. Her i Midtjylland har sommervejret været det værste i Danmark. Dog er Viborg Kommune sluppet billigt i forhold til nabokommunerne.

Det har været en våd juli i Viborg. Dog ikke så våd som hos nogle af vores nabokommuner. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce