Gå til indhold
Annonce
Viborg

Viborgensere tager godt imod røgfri togstation

Fra den 1. juli næste år bliver det forbudt at ryge på DSB og Banedanmarks stationer og perroner, også for dem som ryger e-cigaretter. Viborgenserne imødeser dog forbuddet med sindsro.

Nima Varghaiuan nyder en cigaret på Viborg Station. Fra den 1. juli 2014 vil det ikke længere være tilladt på DSBs matrikler. Foto: Morten Dueholm
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce