Viborg Vinaften var overtegnet på få timer Brasseriet Viborg ved Nytorv præsenterer på næste fredag vinaften med fokus på vinhuset Tommasi. De 63 pladser var væk inden restaurantens ejer, Ali Ural, fik set sig om. Hos Brasseriet Viborg var der travlt i køkkenet fredag aften. Foto: Jacob Kaas - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 11 feb. 2017 kl. 10:04 Jacob Kaas (jaka@viborgfolkeblad.dk) Annonce Samfund Pårørenderåd går i rette med tilsyn - kan ikke genkende hård kritik Kultur Kæmpe galleri: Se alle billederne fra Hærvejsløbet og karnevalsmarchen Kultur Hjemvendte Martin garanterede, at det ikke er Patrick fra Ørum, han synger om Navne Stoppede som minister - nu har hun fremtiden på plads Annonce Debat Læserbrev: Gudenåen er ikke en motorvej Rundt om Viborg Længe ventet og meget dyr cykelsti nærmer sig Bjerringbro Jeppe Bo med ny satsning ved Gudenåen: - Vi skal væk fra skærmene og ud i naturen: Kultur Hedebølgen gav overophedninger: - Det er faktisk gået bedre end forventet Kultur Otto var første mand over målstregen - gav konkurrenterne og familien "baghjul" Viborg FF Hjemvendt målmand krydrede flot kamp med strafferedning Annonce Viborg FF Cheftræner tilfreds med første test, hvor kortene blev blandet godt og grundigt Samfund Borgmester håber på hjælp til millionregning: - Det er en potentiel bombe under vores økonomi Kultur Varmen bager allerede over karnevalsmarchen: - Alkohol er vejen frem Viborg FF Viborg FF spiller uafgjort mod mesterhold i hedebølge Annonce Erhverv Scooterdrenge tog topkarakterer: 'Knejterne' har fået meget skæld ud - men jeg er sgu' stolt af dem Kultur Se billederne: Nu starter udklædningsfesten på "Danmarks festligste march" Rundt om Viborg Hovedgaden i Skals spærres i fem dage - omkørsel for bilister Viborg Taget på gammel bygning i midtbyen skal skiftes Kultur Se billederne: Kesi samlede tusindvis af unge til et brag af en dimissionsfest Annonce
Samfund Borgmester håber på hjælp til millionregning: - Det er en potentiel bombe under vores økonomi
Erhverv Scooterdrenge tog topkarakterer: 'Knejterne' har fået meget skæld ud - men jeg er sgu' stolt af dem