Gå til indhold
Annonce
Viborg

Vinterbadning på skoleskemaet

Man bliver hærdet af et år på efterskole. Den filosofi lader til at være holdningen på Himmelbjergegnens Natur- og Idrætsefterskole, hvor man forleden dag benyttede det iskolde vintervejr med en vaskeægte gang vinterbadning.

Jakob Asbjørn Birk var en af de første efterskoleelever i det iskolde vand i Slåen Sø. Foto: Per Pedersen/HNIE.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce